fbpx

 

510 CP ȘI 600 NM

Inima Giuliei Quadrifoglio este un V6 bi-turbo de 2.9 litri cu cilindri opuși la 90°. Propulsorul livrează 510 CP și un cuplu de 600 Nm între 2500 and 5000 de rotații pe minut. Noul motor dezvoltat alături de echipa Ferrari este realizat în intregime din aluminiu, extraordinar de puternic și, în același timp, de ușor.

 

Giulia-QV-tech-11

 

510 CP ȘI 600 NM

Inima Giuliei Quadrifoglio este un V6 bi-turbo de 2.9 litri cu cilindri opuși la 90°. Propulsorul livrează 510 CP și un cuplu de 600 Nm între 2500 and 5000 de rotații pe minut. Noul motor dezvoltat alături de echipa Ferrari este realizat în intregime din aluminiu, extraordinar de puternic și, în același timp, de ușor.

TRANSMISIE

Giulia Quadrifoglio poate fi conectată la o transmisie manuală în 6 rapoarte sau la noua transmisie automată în 8 trepte, schimbul treptelor având loc în doar 150 milisecunde în Race mode. Transmisia automată poate fi acționată atât prin levierul poziționat pe consola centrală, cât și prin intermediul padelelor de aluminiu montate pe coloana de direcție.
Datorită unui ambreiaj de tip “lock-up”, Giulia Quadrifoglio asigură livrarea continuă a cuplului fără pierdere de putere în momentul schimbării treptelor de viteză.

În funcție de moul DNA selectat, Giulia alternează reprizele dinamice și să le optimizează conform stilului tău
de condus și condiţiilor de drum, reduce consumul de carburant și emisiile CO2..

 
Giulia-QV-tech-5

 

DEZACTIVAREA CILINDRILOR

Deși cifrele de putere și cuplu sunt impresionante, motorul V6 BiTurbo de 510 CP este campion în segment la capitolul emisii de CO2 (198 g/km pentru versiunea cu transmisie manuală) și impresionează prin consumul redus de combustibil (8.5 litri/100km), grație sistemului electronic de dezactivare a cilindrilor.

 

Giulia-QV-tech-6

 

DEZACTIVAREA CILINDRILOR

Deși cifrele de putere și cuplu sunt impresionante, motorul V6 BiTurbo de 510 CP este campion în segment la capitolul emisii de CO2 (198 g/km pentru versiunea cu transmisie manuală) și impresionează prin consumul redus de combustibil (8.5 litri/100km), grație sistemului electronic de dezactivare a cilindrilor.