fbpx

PERFORMANŢA DE TOP CA MENTALITATE

Fiecare detaliu al Giuliei Quadrifoglio este conceput pentru a atinge nivelul optim de performanţă, inclusiv în ceea ce privește eficienţa. Raportul dintre om și mașina este esențial pentru Alfa Romeo, iar toate inovațiile Giuliei au fost puse în slujba plăcerii pure a condusului, astfel încât am creat o mașină care este percepută ca o extensie naturală a corpului, minții și sufletului șoferului.

Giulia-QV-design-5

 

PERFORMANŢA DE TOP CA MENTALITATE

Fiecare detaliu al Giuliei Quadrifoglio este conceput pentru a atinge nivelul optim de performanţă, inclusiv în ceea ce privește eficienţa. Raportul dintre om și mașina este esențial pentru Alfa Romeo, iar toate inovațiile Giuliei au fost puse în slujba plăcerii pure a condusului, astfel încât am creat o mașină care este percepută ca o extensie naturală a corpului, minții și sufletului șoferului.

SIGURANȚĂ

Giulia Quadrifoglio oferă emoțiilor pure ale condusului și sisteme de siguranță avansate, astfel încât șoferul și pasagerii săi să călătorească în confort și relaxare. Funcția Forward Collision Warning (FCW) cu Autonomous Emergency Braking (AEB) include detectarea pietonilor, Lane Departure Warning (LDW), Cruise Control cu Speed Limiter, Blind Spot Monitoring (BSM) cu Rear Cross-Path Detection, cameră posterioară cu linii dinamice de ghidaj și senzori de parcare sunt totatâtea funcții de asistență și siguranță disponibile standard.

Giulia-QV-tech-2

 

SISTEM DE FRÂNARE IBS

Giulia oferă in premieră mondială sistemul electromecanic inovator IBS, care combină controlul stabilității cu tradiționala servofrană. Prin integrarea cu succes a componentelor electronice si mecanice care se alătură unei optimizări în ceea ce privește distribuția masei, răspunsul excelent la comenzi și lipsa vibratiilor în pedale, sistemul garantează o reacție instantanee la frânare pentru o distanță record: de la 100 km/h la în 32 m pentru versiunea Quadrifoglio.

Giulia-QV-tech-3

 

SISTEM DE FRÂNARE IBS

Giulia oferă in premieră mondială sistemul electromecanic inovator IBS, care combină controlul stabilității cu tradiționala servofrană. Prin integrarea cu succes a componentelor electronice si mecanice care se alătură unei optimizări în ceea ce privește distribuția masei, răspunsul excelent la comenzi și lipsa vibratiilor în pedale, sistemul garantează o reacție instantanee la frânare pentru o distanță record: de la 100 km/h la în 32 m pentru versiunea Quadrifoglio.

INFOTAINMENT

Conexiunea dintre Giulia și șofer nu cunoaște limite, graţie tehnologiei existentă la bord – sistem de infotainment de ultimă generaţie comandat prin joystick rotativ, DAB radio, navigaţie Alfa™ Connect 3D cu hărţi tridimensionale de rezoluţie superioară, display central de 8,8 inchi și un ecran TFT de 7 inchi inclus în instrumentarul de bord.

Giulia-QV-tech-4

 

PUTEREA ECHILIBRULUI

Atenţia desăvârșită pentru fiecare detaliu de design oferă mașinii echilibrul perfect. Mai mult, tracţiunea spate, combinată cu amplasarea longitudinal-faţă a motorului V6 din aluminiu și a cardanului din fibră de carbon, asigură o distribuţie optimă a masei de-a lungul șasiului.

Giulia-QV-tech-7

 

PUTEREA ECHILIBRULUI

Atenţia desăvârșită pentru fiecare detaliu de design oferă mașinii echilibrul perfect. Mai mult, tracţiunea spate, combinată cu amplasarea longitudinal-faţă a motorului V6 din aluminiu și a cardanului din fibră de carbon, asigură o distribuţie optimă a masei de-a lungul șasiului.

SUSPENSIE ALFALINK™

Pentru puntea față a fost dezvoltat un nou braț dublu de control cu axă de direcție semi-virtuală pentru o mai bună absorbție a șocurilor și un răspuns prompt, mai precis, al direcției. Acest sistem exclusiv Alfa Romeo menține amprenta anvelopei constantă în viraje și poate face față unor accelerații laterale amplificate. O soluție de tipul “four and a half track” – patentată de Alfa Romeo – a fost aleasă pentru puntea spate, iar rezultatul se traduce în performanță de top, satisfacție totală în timpul condusului și confort sporit.

Giulia-QV-tech-8

ALFA™ ACTIVE AERO

Pe lângă excelentul coeficient aerodinamic Cx (0.32) și un echilibru perfect al forțelor la extremități și al comportamenului forței de apăsare, versiunea Quadrifoglio oferă un splitter din fibră de carbon amplasat în partea din față cu rol în gestionarea forței de apăsare cu un plus de încărcare aerodinamică, pentru perfornanțe crescute și aderență sporită la viteze superioare.

Giulia-QV-tech-10

ALFA CHASSIS DOMAIN CONTROL

Dezvoltat în parteneriat cu Magneti Marelli, sistemul Alfa Chassis Domain Control (CDC) acționează din postura de “creier” al mașinii și coordonează toate sistemele electronice de la bord. Sistemul gestionează acțiunile unui număr variat de funcții – Alfa DNA Pro, Alfa Torque Vectoring, Alfa Active Aero Splitter, sistemul de suspensie activă și ESC – dar în același timp desemnează sarcini pentru optimizarea performanței și a plăcerii de codus. Cu alte cuvinte, sistemul CDC adaptează modul de rulare în timp real, reușind astfel să modifice maparea sistemului dinamic Alfa DNA Pro în funcție de datele detectate de senzori privind accelerația și rotația motorului. Situațiile critice sunt prevenite și rezolvate prin informarea în prealabil a unităților de control relevante: șasiu, tren de rulare, suspensie, frâne, direcție, servodirecție și diferențial.

Giulia-QV-tech-9

ALFA CHASSIS DOMAIN CONTROL

Dezvoltat în parteneriat cu Magneti Marelli, sistemul Alfa Chassis Domain Control (CDC) acționează din postura de “creier” al mașinii și coordonează toate sistemele electronice de la bord. Sistemul gestionează acțiunile unui număr variat de funcții – Alfa DNA Pro, Alfa Torque Vectoring, Alfa Active Aero Splitter, sistemul de suspensie activă și ESC – dar în același timp desemnează sarcini pentru optimizarea performanței și a plăcerii de codus. Cu alte cuvinte, sistemul CDC adaptează modul de rulare în timp real, reușind astfel să modifice maparea sistemului dinamic Alfa DNA Pro în funcție de datele detectate de senzori privind accelerația și rotația motorului. Situațiile critice sunt prevenite și rezolvate prin informarea în prealabil a unităților de control relevante: șasiu, tren de rulare, suspensie, frâne, direcție, servodirecție și diferențial.