fbpx

BENZINA

SPECIFICATII TEHNICE

1.4 Turbo MultiAir 150 CP: Nr. cilindri: 4, in linie – Putere: 110 kW (150 CP) –  Cuplu Nm – rpm: 230 – 2250 – Transmisie: manuala, 6 trepte – Capacitate cilindrica (cm3): 1368 – Viteza maxima (km/h): 210 – 0-100 km/h (s): 8.2 – Consum: Urban (l/100km): 7.4 – Extraurban (l/100km): 4.4 – Combinat (l/100km): 5.4 – Emisii CO2 g/km: 127 – Norma de poluare: Euro 6.

1.4 Turbo MultiAir 170 CP: Nr. cilindri: 4, in linie – Putere: 125 kW (170 CP) –  Cuplu Nm – rpm: 250 – 2500 – Transmisie: manuala, 6 trepte – Capacitate cilindrica (cm3): 1368 – Putere maxima kW (CP-EC) la rpm (DYNAMIC): 215 (125) la 5500 rpm – Cuplu maxim Nm (kgm – EC) la rpm (DYNAMIC): 230 (23.4) la 2250 rpm – Cuplu maxim Nm (kgm – EC) la rpm (DYNAMIC): 250 (25.5) la 2500 rpm – Viteza maxima (km/h): 218 – 0-100 km/h (s): 7.8 – Consum: Urban (l/100km): 7.6 – Extraurban (l/100km): 4.6 – Combinat (l/100km): 5.7 – Emisii CO2 g/km: 131 – Norma de poluare: Euro 6.

Un amalgam de tehnologie, care imbina performantele de inalt nivel cu cel mai scazut consum si cu cele mai reduse emisii din clasa. Un propulsor plin de viata si elastic, echipat cu sistem Start&Stop, care ofera consumuri si emisii similare unui motor diesel in aceeasi varianta de putere (5,7 l/100 km in ciclul combinat si 131 g/km emisii CO2).

1.4 Turbo Petrol MultiAir 170 CP TCT: Nr. cilindri: 4 – Capacitate (cm3): 1368 – Putere maxima kW (CP-EC) la rpm (DYNAMIC): 125/170 at 5500 rpm – Cuplu maxim Nm (kgm – EC) la rpm (NORMAL): 230 (23.4) la 2250 rpm – Cuplu maxim Nm (kgm – EC) la rpm (DYNAMIC): 250 (25.5) la2500 rpm – Viteza maxima (km/h): 218 – 0-100 km/h (s): 7.7 – Consum: Urban (l/100km): 6.6 – Extraurban (l/100km): 4.3 – Combinat (l/100km): 5.1 – Emisii CO2 g/km: 119 – Norma de poluare: Euro 6.

Eficienta motorului 1.4 Turbo MultiAir cu 170 CP intalneste transmisia automata TCT de la Alfa Romeo. Parteneriatul tehnic dintre cele doua elemente ofera tot ceea ce este mai bun in materie de performante, consum de combustibil si emisii scazute, cu imbunatatiri clare fata de versiunea cu transmisie manuala.

1.8 Turbo Benzina 240 CP TCT: Nr cilindri: 4 – Capacitate (cm3):  1750 – Cuplu maxim (CP-EC) la rpm : 340 (34,6) la 2000 rpm – Top Speed (km/h): 244 – 0-100 km/h (s): 6,6 – Consum: Urban (l/100km): 9,8 – Extraurban (l/100km): 5,3 – Combinat (l/100km): 7,0 – Emisii CO2 (g/km): 162 – Norma de poluare: Euro 6.

Gratie materialelor ultra-usoare, precum aluminiul, si multumita combinatiei dintre transmisia automata Alfa TCT si sistemul Launch Control, acest motor ii permite versiunii Giulietta Quadrifoglio Verde sa accelereze de la 0 la 100 km/h in 6,6 secunde.

DIESEL

SPECIFICATII TEHNICE

1.6  JTDM 105 HP: Nr. cilindri: 4, in linie – Putere maxima: 77 kW (105 CP) –  Cuplu Nm – rpm: 320 – 1750 – Transmisie: 6 trepte, manuala – Capacitate (cm3): 1598 – Putere maxima kW (CP-EC) la rpm (DYNAMIC): 77 (105) la 4000 rpm – Cuplu maxim Nm (kgm – EC) la rpm (NORMAL): 280 (28.5) la 1500 rpm – Cuplu maxim Nm (kgm – EC) la rpm (DYNAMIC): 320 (32.6) la 1750 rpm – Viteza maxima (km/h): 185 – 0-100 km/h (s): 11.3 – Consum: Urban (l/100km): 5.5 – Extraurban (l/100km): 3.7 – Combinat (l/100km): 4.4 – Emisii CO2  g/km: 114 – Norma de poluare: Euro 6.

Un motor diesel vioi si plin de resurse care surprinde prin raspunsul prompt si consumul foarte redus de combustibil. O versiune de motorizare dedicata celor care cauta o masina cu personalitate si cu un stil aparte.

2.0 JTDM 150 HP: Nr. cilindri: 4 – Capacitate(cm3): 1956 – Putere maxima kW (CP-EC) la rpm (DYNAMIC): 110/150 la 3750 rpm – Cuplu maxim Nm (kgm – EC) la rpm (NORMAL): 320 (32.5) la 1500 rpm – Cuplu maxim Nm (kgm – EC) la rpm (DYNAMIC): 380 (38.7) la 1750 rpm – Viteza maxima (km/h): 210 – Accelereratie 0-100 km/h (s): 8.8 – Consum: Urban (l/100km): 5.0 – Extraurban (l/100km): 3.7 – Combinat (l/100km): 4.2 – Emisii CO2 g/km: 110 – Norma de poluare: Euro 6.

Noul motor JDTm de 2 litri si 150 CP cu Start&Stop standard este varful de gama in segment, in ceea ce priveste cuplul si performantele le accelerare, pe de o o parte si emisii scazute, pe de alta parte. Cu elementele sale speciale, motorul 2.0 JDTm 150 CP este cel mai bun motor din segment (cel al motoarelor cu putere intre 130 si 150 CP), daca luam in considerare raportul consum/performanta.

2.0 JTDM 175 HP: Nr. cilindri: 4 in linie – Putere maxima: 125 kW (170 CP) –  Cuplu Nm – rpm: 350 – 1750 – Transmisie: TCT – Capacitate (cm3): 1956 – Putere maxima kW (CP-EC) la rpm (DYNAMIC): 125/170 la 4000 rpm – Cuplu maxim Nm (kgm – EC) la rpm (NORMAL): 320 (32.5) la 1500 rpm – Cuplu mxim Nm (kgm – EC) la rpm (DYNAMIC): 350 (35.6) la1750 rpm – Viteza maxima (km/h): 218 – 0-100 km/h (s): 8.0 – Consum: Urban (l/100km): 5.8 – Extraurban (l/100km): 4.1 – Combinat (l/100km): 4.7 – Emisii CO2 g/km: 124 – Norma de poluare: Euro 6

Special creat pentru cei care folosesc masina cu preponderenta pe distante lungi sau care vor performante de top de la un motor diesel. Acest motor permite masinii sa ofere printre cele mai bune performante din segment, flexibilitate sporita, cel mai scazut consum si cele mai reduse emisii din categoria sa de putere. Acesta versiune impaca cu succes dinamica de top si performantele motorului cu nivelul maxim de confort si caracter practic.